Chilliszósz

Chilliszósz

Pilates, Te csodás!

2015. október 01. - Chilliszósz

 

Mi az a Pilates?

 

  • Ez egy speciálisan felépített, áramló gyakorlatsorozat, célja a mély törzsi izmok erősítése.
  • Erősítő és nyújtó feladatokból áll.
  • Javítja a testtartást és hajlékonyságot, rugalmas gerincet biztosít.
  • Speciális légzéstechnikát kapcsol össze a gyakorlatokkal.

 big-joe-4.jpg

Kinek ajánlom?

Neked, ha:

Erős, de formás testre vágysz.

  • Erős, de formás testre vágysz.
  • Sokat fáj a hátad, vagy a derekad.
  • Ülőmunkát végzel.
  • Javítanál a testtartásodon.
  • Kismamaként szeretnél újra formába lendülni.
  • Kamaszként szeretnéd kijavítani hanyag testtartásod.
  • Idősebbként az ugri-bugri torna helyett egy lassabb, de teljesen átmozgató mozgásformát szeretne kipróbálni.
  • Rugalmasságra és hajlékonyságra vágysz.
  • Profi sportoló vagy és a sérülést szeretnéd elkerülni.
  • Férfi vagy és David Beckham testalkata elég motiváló számodra! :)

"Naponta 1 órán át végzek Pilates gyakorlatokat. Hosszú idő óta most vagyok a legjobb formámban!"-Beckham nyilatkozata az AC Milan-hoz történt igazolásakor

 

TEHÁT KORTÓL ÉS NEMTŐL FÜGGETLENÜL MINDENKINEK!!


images_4.jpg

PILATES hatása:

A gyakorlás természetes eredménye az önbizalom, a kiegyensúlyozottság, melyet a testi egészséggel, a lelki nyugalommal és szellemi békével érhetünk el, ebben segít nekünk a Pilates. Kellő energiát és éberséget nyerünk egy Pilates óra elvégzése után, mely tökéletesen ellensúlyozza a felgyorsult világunk által megélt napi stresszt, a fizikai és lelki kimerültséget.

images_3.jpg

Lépjünk együtt az egészség útjára a Pilates segítségével!  :)

 

images.jpg

 

Magamról röviden:

Életem mozgató rugója mindig is a sport, a mozgás volt. Versenyszerűen kosárlabdáztam 12 évig, ennek köszönhetően bejártam a világot. ifjúsági Olimpián vettem részt Moszkvában, az Universiade tagjaként Dél-Koreában is játszottam, valamint sport ösztöndíjjal Kaliforniában jártam egyetemre. Mindenhol tanulmányoztam a különböző társadalmak mozgáskultúráját és figyeltem, hol-mivel tartják magukat formában-fitten az emberek. Dél-Afrikában a homokban futottam a helyi gyerekekkel, igaz én cipőben. :) Később a profi sport abbahagyása után és az ülőmunka sajnálatos következménye miatt évekig gyógytornára jártam, és így belekóstolhattam a jóga, Pilates világába. A Pilatesbe szerelmes lettem, ennek segítségével kigyógyultam gerinc bántalmaimból!

 Ez a szerelem sosem fog elmúlni, gyertek, próbáljátok ki Ti is!! :)

 

Kalovits Csilla

további info/ érdeklődés: 06(30)488-7370; cskalovits@gmail.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chilliszosz.blog.hu/api/trackback/id/tr437874760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása